-
Доброго ранку!
Як настрій?
-
Діти, чи любите ви подорожувати?
-
А на чому ми
можемо з вами подоржувати?
-
Я
пропоную вирушити у подорож до казкового
міста, де живе Світлофорчик.
- А ось і казкове місто. Зупиняємось.
- Діти, дивіться, ось і Світлофорчик, але чомусь він сумний.
Світлофорчику, що сталося?
- З татком
Світлофором сталося лихо. В казковому місті пройшов великий дощ, і з таткових
очей змило фарбу. Тепер вогники його очей не горять, в місті кожного дня
трапляються аварії, бо Світлофор не може
допомагати людям: ні водіям, ні пішоходам. - Давайте допоможемо знайти фарби для татка Світлофорчика.
Старша група «Золота
рибка»
"Небезпечні іграшки"
Дидактична гра "Яка іграшка заховалася у мішку?"
Чи сподобалась вам гра? Які звуки є голосні,а які приголосні? Молодці дітки,гарно виконали завдання.До нових зустрічів.
. Сьогодні я запрошую вас до «Школи правил». Ви добре знаєте, що у школі всі вчаться. І ми сьогодні навчимося правил безпечної поведінки, коли ви, можливо, опинитесь самі вдома. Скажіть, будь ласка, кому з вас вже доводилось коли-небудь залишатись самим вдома? Для того, щоб ваше перебування вдома було безпечним, ви повинні знати певні правила , які вам допоможуть у разі якоїсь незвичної небезпечної ситуації. Ці правила існують для того, щоб з вами не трапилось якогось лиха. А що ви розумієте під словом «небезпечна ситуація», «лихо»?
Де ви граєтесь вдома, з чим ви граєтесь вдома, чим ще крім ігор займаєтесь?
Дуже важливо вибрати правильне місце для гри і ви це добре знаєте. А тепер
погляньте на малюнок, де зображені поросятка, які не знали цього і що з ними
трапилось. Поросятка грались на балконі і одне одного штовхнуло через перила
балкона. Поросятка в садок не ходять, мама їх не навчила як себе вести і де
гратись.
Отже, – перше правило: «Іноді гра не доводить до добра!»
(Звертаю увагу дітей на правий верхній блок).
Що тут зображено? (Різні речі: ніж, ножиці, голка, виделка, пральний
порошок, миючі засоби, ліки, лікарські препарати, медичний термометр).
Ці предмети є в кожному домі. Для чого нам ці предмети
Ці предмети повинні мати в домі своє місце. Як ви думаєте, де повинні
зберігатися ліки? Миючі засоби? Чи можна цими предметами гратися?
Дидактична гра «Який це предмет?»
Що тут зображено?. Це зовнішні вхідні двері. Як ви думаєте, у чому
небезпека вхідних дверей, коли ви залишились самі вдома? Ви всі знаєте, що
більша частина людей – це хороші люди (члени родини, друзі, сусіди, знайомі).
Але ви маєте знати, що трапляються і непорядні, погані люди, з якими потрібно
бути дуже обережними. Хто це на вашу думку? Тому двері завжди треба зачиняти на
ключ і перевіряти. Якщо дорослі наказали вам нікому не відчиняти – ви повинні
виконувати це. Бо дорослі краще знають, що краще, безпечніше. Якщо хтось
подзвонив чи постукав у двері, скористайтеся віконечком «глазком» на дверях, і
якщо це незнайома вам людина – не відчиняйте. У такому разі не лякайтеся, а
подзвоніть сусідам, батькам на роботу і повідомте, що хтось вламується до вас.
Дуже добре, щоб такі номери телефонів були записані у вас в довіднику чи біля
телефону.
Якщо ви почули, що хтось хдоче вікрити двері ключем, і вам незнайома ця людина, треба не лякатися, а подзвонити в міліцію. Хто з вас знає телефон міліції? Так, номер телефону міліції «102» і якщо ви правильно зорієнтуєтесь в такій ситуації, якщо будете діяти чітко і швидко, то нічого поганого не трапиться. Всі запам’ятайте телефон міліції «102». А телефонувати треба так: набрати номер «102», назвати себе, прізвище та ім’я, назвати свою домашню адресу, розповісти що трапилось. (Пропоную зателефонувати кільком дітям).
А куди ми зателефонуємо за номером «103»? У яких випадках потрібно
викликати швидку допомогу?
Дидактична вправа «Куди ми зателефонували?» Показую дітям
картку із номером «102», «103», а діти відповідають, в яку службу ми
зателефонували.
Двері добре зачиняйте,
Ще й перевіряйте,
Якщо ви самі удома –
То запам’ятайте:
Правила поведінки –
Здоров’ю запорука
У здоров’ї наше щастя,
У хворобі – лихо.
Ви людину незнайому
В дім свій не пускайте!
Дорожчого від здоров’я нічого немає.
Хай дорослі й діти про це пам’ятають.
Хай здоров’я бережуть ввечері і вранці –
На роботі, в дитсадку й вдома наодинці.
Щоб не трапилось біди, Виконуй ці правила прості.
Здоров’я – основа усього на світі,
Здоровими бути бажають всі діти.
Цікаві і яскраві
Сидять вони в куточку
Та й на килимочку.
З ними весело вам гратись
Цілий день в садочку.
Що це? (іграшки)
Послухайте вірш про них:
«Іграшки» Ігор Січовик
В мене іграшок багато
З глини, гуми, скла і вати
З пластиліну і фанери
З ниток, дерева, паперу
Є у мене лук, сопілка
Дзиґа, мавпочка і білка
Самоскид, олені, тигри
Теплохід, настільні ігри.
- Звідки іграшки ці, Гнатику?
- Ми майструєм їх із братиком.
А зараз давайте пограємо :
Дидактична вправа « Що із чого?»
Лялька з тканини - тканинна
Баранчик з хутра - хутряний
Возик з дерева – дерев’яний
Коник з глини – глиняний
Бичок з соломи – солом’яний
Скажіть, ці іграшки як можна ще назвати? (народними, бо зроблені умільцями)
Сьогодні ми розмалюємо разом з вами півника-свищика.
Доброго ранку діти!
Що ж потрібно покласти до тривожного рюкзачка?
Диво-дім,
диво-дім,
Скільки
іграшок у нім!
Скільки
в ньому дошкільнят –
І
дівчаток, і хлоп’ят!
Звідси
в школу залюбки
Підуть
старші малюки
Гарний
дім у діток.
Дім цей
зветься… (дитсадок)
-
Як називається наш садок? А наша група?
- Діти, познайомтесь – це Михасик.
- Сьогодні він перший день
у садочку. Він сумує за матусею, і зовсім не знає, що таке дитячий садок.
Розповімо Михасику про наш садочок? (
- Давайте розповімо Михасику, що у нашому
садочку є, пограємо в гру «Назви одним словом»:
1. Кімната в якій сплать діти. (Спальня)
2. Кімната де приймають зранку дітей.
(Приймальня)
3. Кімната де одягаються та роздягаються.
(Роздягальня)
4. Кімната де діти граються, займаються та
їдять. (Групова кімната)
5. Кімната де кухарі готують нам їжу. (Кухня)
6. Наше місце для ігор під час прогулянки
(Ділянка)
7. Споруда в якій можна сховатися від дощу
під час прогулянки. (Павільйон)
-
А зараз розкажемо Михасику про правила поведінки у
садочку:
1.
Приходимо
до садка вчасно.
2.
По
групі пересуваємося тільки кроком.
3.
Вирішуємо
проблеми мирно.
4.
Граємося
дружно та обережно.
5.
Допомагаємо
один одному.
6.
Дбайливо
відносимося до речей.
7.
Кладемо
речі на місця.
8. Вміємо говорити і слухати.
-
А
тепер давайте пограємо з Михасиком у гру «Скажи навпаки»:
-
Веселий
– сумний
-
Брудний
– чистий
-
М’який
– твердий
-
Добрий
– злий
-
Тихий
– гучний
-
Швидкий
– повільний
-
Довгий
– короткий
-
Вузький
– широкий
-
Далекий
– близький
-
Світлий
- темний
- Які ви уважні, все вірно назвали.
Наш Михасик дуже зрадів що в нього з'явилося багато друзів.
-
Хто
приходив сьогодні до нас у гості?
-
Чому
він був засмучений?
-
Діти,
ви такі молодці! Михасику дуже сподобалось в садочку. Він тепер буде частіше
приходити до нас на заняття.
-
Доброго дня!!!
-
Як настрій?
-
Як пройшли Ваші вихідні?
-
Погляньте, хто це?
-
Хочете дізнатися, яке улюблене заняття Маші у вільний час?
- Перегляньте мультик та дізнаєтеся. Гарного перегляду.
-
Машу запросив вгості художник. Тому потрібно в магазині купити йому подарунок.
-
Як Ви гадаєте, що можна подарувати художнику?
-
Давайте поглянемо, що ж Маша буде купувати в магазині. Та разом вирушимо в майстерню до художника.
-
- То що, Вам сподобалося у майстерні художника?
- Чи хотіли б Ви стати художниками?
-
Художник підготував для Вас з Машою цікаве завдання. Вам потрібно знайти
предмети, які художник намалював не вірно.
-
З цим завданням Ви впоралися. Молодці.
-
А зараз ми станемо справжніми художниками та будемо малювати картину. А для
цього потрібно перейти на сторінку «Дитина у світі культури». Там Ви дізнаєтеся
що будете малювати сьогодні. Маша та
художник будуть Вас там чекати.
-
Софія часто ходить до них вгості.
-
Як Ви гадаєте, хто це може бути?
-
Можу Вам дати підказку, їх сім, вони приютили в своєму будиночку дівчинку,
яку мачуха вигнала з дому.
- Ну що, здогадалися вже?
-
Так, це гномики, які дружать з Білосніжкою. От вони сьогодні завітали до
нас вгості та підготували для Вас завдання.
- А ще, уявляєте, гномики думають, що Ви не впораєтеся з цим завданям.
- Напевно, вони ще не знають наскільки Ви у нас розумні.
- То що? Покажемо гномикам на що ми спроможні?
-
Які Ви Молодці!!! Ми знали, що Ви впораєтеся з цим завданням.
-
Та не засмучуйтеся, якщо у Вас були помилки, всі люди помиляються. На помилках
вчаться, тому можна спробувати ще раз і тоді обов’язково
все вийде.
-
Що ж, вирушаємо далі. Але щось принцесі Софії стало сумно…
-
Тому пропоную порухатися. Запрошую Вас на сторінку «Особистість дитини».
- Ну що малята, будете з Мурчиком грати???
- Гарного перегляду)))
- У всіх є тато, мама, які вас дуже люблять, оберігають та піклуються. І ви теж допомагайте своїм рідним. Котику дуже сподобалося з вами грати. І він вам хоче побажати, щоб у вашій родині завжди було все добре. Поважайте своїх рідних, будьте хорошими та слухняними дітьми.
- Молодці!
- Ви вже мабуть засумували?
- Мурчик пропонує пограти Вам в гру «Скажи навпаки».
- Цікавої вам гри!
-
Чи сподобалася Вам гра?
-
Було складно? Можете залишити відгук, а допоможуть Вам у цьому Ваші
найрідніші. Ви ж здогадалися про кого йде мова?
-
Які ж Ви молодці!!!
-
А далі котик запрошує Вас трішки порухатися, тому потрібно перейти на сторінку
«Особистість дитини». Котик Вас там буде чекати.
Доброго дня!
Сьогодні хочемо Вам запропонувати ще одну цікаву гру "Що дитина робить?". Дидактична гра вчить дітей будувати речення за допомогою картинок
26.05.2020
Доброго дня!
Яка зараз пора року?
От сьогодні хочемо поговорити з Вами дітки про комах.
Шановні батьки та діти!
Пропонуємо Вам разом зі своїми дітками розглянути картинку та відповісти на запитання за змістом
22.05.2020
Шановні батьки та діти!
Пропонуємо пограти в цікаву відео гру "Скажи навпаки"
20.05.2020
Доброго ранку!
Сьогодні ми поговоримо про сім'ю
19.05.2020
Доброго дня!
А Ви знаєте чим люблять смакувати тварини? Якщо трішки забули перегляньте мультфільм і обов'язково згадаєте.
15. 05. 2020
14.05.2020
Вітаємо!
Сьогодні разом з Вами будемо розповідати про повітря за допомогою мнемотехніки
08. 05. 2020
Доброго дня.
Пропонуємо Вам розглядання картини «Сім'я» та бесіда за її змістом.
Сьогодні ми пограємо у гру "Що купила мама?"
07.05.2020
Сьогодні разом з Вами будемо розповідати про свою матусю, а в цьому нам допоможуть ось ці картинки
Пропонуємо Вам ще одну цікаву дидактичну гру "Назви одним словом", яка вчить дітей класифікувати предмети, називати їх одним словом
06.05.2020
Доброго ранку!
Сьогодні ми пропонуємо Вам вивчити вірш за допомогою малюнків. Які Вам допоможуть швидше та краще запам'ятати його. Успіхів!
Любі наші дітки!
Пропонуємо Вам малювати разом з нами та вивчати віршик "Синя квіточка"
Бажаємо успіху!
04.05.2020
Доброго дня!
Пропонуємо Вам за допомогою мнемотаблиці скласти розповідь про себе
Пропонуємо гру "Знайди зайве".
- Який предмет зайвий?
- Чому ви так вважаєте?
- Яким кольором ...?
- Якої форми...?
28.04.2020
-Дякуємо за увагу)))
- Чи подобається Вам весна? Чому?
24.04.2020
А ще ми з Вами дітки пограєму в гру "З чим прийшла до нас весна"
Доброго дня! Сьогодні пограємо в цікаву гру " Хто заховався?". Вона допоможе сформувати в дитини розуміння збереження власного здоров'я.
- Як ви гадаєте, що трапилося з тваринами? Чому вони заховалися?
- Чи правильно тварини зробили, що заховалися за масочками? Чому?
- Дякую, за увагу. Бажаю здоров'я.
21.04.2020
Немає коментарів:
Дописати коментар